مجله پتروشیمی

ترافیک خریداران محصولات پتروشیمی خوزستان در نمایشگاه رنگ و رزین

159 بازدید

ترافیک خریداران محصولات پتروشیمی خوزستان در نمایشگاه رنگ و رزین

غرفه شرکت پتروشیمی خوزستان در بیست و یکمین نمایشگاه رنگ و رزین تهران هم بستری برای دیدار مشتریان بزرگ و قدیمی این پتروشیمی شد. و هم فرصتی دوباره برای تبادل نظر در خصوص محصولات تولیدی و تولیدات آینده فراهم کرد.

دکتر رضا صالح احمدی، مدیر عامل پتروشیمی خوزستان نیز طبق روال همیشه شخصا در غرفه حضور داشت. و شنوای نظرات و انتقادات شرکت‌های خریدار بود تا اصل مشتری مداری را به خوبی حفظ کند.

شرکت‌های آریا رزین، مانا پلیمر، تدبیرگران، پاکان پلاست کار، مکرر، فارمد پلیمر، آریا رنگ، دی پلاستیک، جم ساز، فراپل، شیدکو، رزیتان، آیدا و … به بازدید از غرفه پتروشیمی خوزستان به عنوان تامین کننده مواد اولیه تولیدی خود پرداختند.

همچنین با حضور در جلسه هماهنگ شده با بانک تجارت جهت طرح همیار بورس. سوالات خود را در خصوص امکانات ایجاد شده از سوی این بانک برای متقاضیان قراردادهای بلند مدت مطرح کردند.

درباره بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین تهران

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در تاریخ ۵ الی ۸ آذر ماه سال ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در اولین دوره این نمایشگاه فضای تحت پوشش حدود ۳۰۵۰ متر مربع بوده است. که با تلاش مستمر مجریان و با استعانت از برترین شیوه های برگزاری و توسعه فعالیت های نمایشگاهی، توانست به رشد حداقل ۱۷ درصدی در سال فضای تحت پوشش را تا ۲۰۰۰۰ متر مربع افزایش دهد.

از مهمترین عوامل و شاخصه‌های موجود در کشور که توانسته موجب رشد ادواری نمایشگاه شود. وجود مقادیر قابل توجه مواد اولیه مورد نیاز صنایع مذکور در داخل کشور بوده است. به طوریکه که فقط ۲۰ درصد از مایحتاج این صنعت از خارج از کشور تهیه می‌‌گردد. که امید است با تلاش خردمندانه دست اندرکاران و انجام سرمایه گذاری‌های مناسب در بخش‌های تحقیق و توسعه روز به روز، از وابستگی کشور به واردات مواد اولیه از خارج کاسته شده است. و میزان صادرات محصولات تولید داخل افزایش یابد.

در طول ۲۰ دوره برگزاری این نمایشگاه متوجه شدیم دست اندر کاران صنایع و خدمات موضوع این نمایشگاه به دلیل نیازهای ذاتی آن عمد‌تاً از سرمایه گذاران تحصیل کرده و صاحب اندیشه‌های علمی و به روز بهره‌گیری نموده که ویژگی‌ مذکور، چهره‌ای آکادمیک به فعالان در این بخش داده بطوری که انجام وظیفه و خدمتگذاری به ایشان برای برگزارکننده نمایشگاه باعث افتخار و سربلندی می‌‌باشد.

ترافیک خریداران محصولات پتروشیمی خوزستان در نمایشگاه رنگ و رزین

مجله پتروشیمی خوزستان

پیچ اینستاگرام پتروشیمی خوزستان

کانال آپارات پتروشیمی خوزستان

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

159 بازدید

ترافیک خریداران محصولات پتروشیمی خوزستان در نمایشگاه رنگ و رزین
ترافیک خریداران محصولات پتروشیمی خوزستان در نمایشگاه رنگ و رزین

غرفه شرکت پتروشیمی خوزستان در بیست و یکمین نمایشگاه رنگ و رزین تهران هم بستری برای دیدار مشتریان بزرگ و قدیمی این پتروشیمی شد. و هم فرصتی دوباره برای تبادل نظر در خصوص محصولات تولیدی و تولیدات آینده فراهم کرد.

دکتر رضا صالح احمدی، مدیر عامل پتروشیمی خوزستان نیز طبق روال همیشه شخصا در غرفه حضور داشت. و شنوای نظرات و انتقادات شرکت‌های خریدار بود تا اصل مشتری مداری را به خوبی حفظ کند.

شرکت‌های آریا رزین، مانا پلیمر، تدبیرگران، پاکان پلاست کار، مکرر، فارمد پلیمر، آریا رنگ، دی پلاستیک، جم ساز، فراپل، شیدکو، رزیتان، آیدا و … به بازدید از غرفه پتروشیمی خوزستان به عنوان تامین کننده مواد اولیه تولیدی خود پرداختند.

همچنین با حضور در جلسه هماهنگ شده با بانک تجارت جهت طرح همیار بورس. سوالات خود را در خصوص امکانات ایجاد شده از سوی این بانک برای متقاضیان قراردادهای بلند مدت مطرح کردند.

درباره بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ و رزین تهران

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در تاریخ ۵ الی ۸ آذر ماه سال ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در اولین دوره این نمایشگاه فضای تحت پوشش حدود ۳۰۵۰ متر مربع بوده است. که با تلاش مستمر مجریان و با استعانت از برترین شیوه های برگزاری و توسعه فعالیت های نمایشگاهی، توانست به رشد حداقل ۱۷ درصدی در سال فضای تحت پوشش را تا ۲۰۰۰۰ متر مربع افزایش دهد.

از مهمترین عوامل و شاخصه‌های موجود در کشور که توانسته موجب رشد ادواری نمایشگاه شود. وجود مقادیر قابل توجه مواد اولیه مورد نیاز صنایع مذکور در داخل کشور بوده است. به طوریکه که فقط ۲۰ درصد از مایحتاج این صنعت از خارج از کشور تهیه می‌‌گردد. که امید است با تلاش خردمندانه دست اندرکاران و انجام سرمایه گذاری‌های مناسب در بخش‌های تحقیق و توسعه روز به روز، از وابستگی کشور به واردات مواد اولیه از خارج کاسته شده است. و میزان صادرات محصولات تولید داخل افزایش یابد.

در طول ۲۰ دوره برگزاری این نمایشگاه متوجه شدیم دست اندر کاران صنایع و خدمات موضوع این نمایشگاه به دلیل نیازهای ذاتی آن عمد‌تاً از سرمایه گذاران تحصیل کرده و صاحب اندیشه‌های علمی و به روز بهره‌گیری نموده که ویژگی‌ مذکور، چهره‌ای آکادمیک به فعالان در این بخش داده بطوری که انجام وظیفه و خدمتگذاری به ایشان برای برگزارکننده نمایشگاه باعث افتخار و سربلندی می‌‌باشد.

ترافیک خریداران محصولات پتروشیمی خوزستان در نمایشگاه رنگ و رزین

مجله پتروشیمی خوزستان

پیچ اینستاگرام پتروشیمی خوزستان

کانال آپارات پتروشیمی خوزستان

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.