باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان

خدمات باشگاه مشتریان

پیش از سفارش:
  • راهنمایی و آگاهی مشتریان با کانال فروش بورس برای فروش داخلی و فروش از طریق تجارت صنعت برای فروش های خارجی
  • راهنمایی و مشاوره فنی (انتخاب گرید متناسب با تولید – سوالات فنی مرتبط با محصول – ارائه برگ مشخصات فنی محصول)
  • ارسال نمونه محصولات جدید جهت آزمون بازار و تست شرکتهای جدید
  • ارائه اطلاعات عرضه و فروش محصولات از طریق برقراری تماس و وب سایت شرکت
هنگام سفارش:
  • راهنمایی و مشاوره فنی و مالی در حین خریدهای بورسی
پس از فروش:
  • ارسال COA طبق درخواست مشتری
  • ارائه شماره حواله داخلی طبق حواله خرید بورسی
  • رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس استاندارد بین المللی ISO10002 و روش اجرایی رسیدگی به شکایات مشتریان به شماره MAR-PR-08
خدمات باشگاه مشتریان

خدمات باشگاه مشتریان

پیش از سفارش:
  • راهنمایی و آگاهی مشتریان با کانال فروش بورس برای فروش داخلی و فروش از طریق تجارت صنعت برای فروش های خارجی
  • راهنمایی و مشاوره فنی (انتخاب گرید متناسب با تولید – سوالات فنی مرتبط با محصول – ارائه برگ مشخصات فنی محصول)
  • ارسال نمونه محصولات جدید جهت آزمون بازار و تست شرکتهای جدید
  • ارائه اطلاعات عرضه و فروش محصولات از طریق برقراری تماس و وب سایت شرکت
هنگام سفارش:
  • راهنمایی و مشاوره فنی و مالی در حین خریدهای بورسی
پس از فروش:
  • ارسال COA طبق درخواست مشتری
  • ارائه شماره حواله داخلی طبق حواله خرید بورسی
  • رسیدگی به شکایات مشتریان بر اساس استاندارد بین المللی ISO10002 و روش اجرایی رسیدگی به شکایات مشتریان به شماره MAR-PR-08
خدمات باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان

سطح های باشگاه مشتریان

سطح یک (پلاتینی):
  • خریداران بالای ۵۰۰ تن در سال
سطح دو (طلایی):
  • خریداران ۳۰۰ الی ۵۰۰ تن در سال
سطح سه (نقره ای):
  • خریداران تا سقف ۳۰۰ تن در سال
سطح چهار (برنزی):
  • مشتریان خرد با خریدهای متوالی

سطح های باشگاه مشتریان

سطح یک (پلاتینی):
  • خریداران بالای ۵۰۰ تن در سال
سطح دو (طلایی):
  • خریداران ۳۰۰ الی ۵۰۰ تن در سال
سطح سه (نقره ای):
  • خریداران تا سقف ۳۰۰ تن در سال
سطح چهار (برنزی):
  • مشتریان خرد با خریدهای متوالی
باشگاه مشتریان
فرم های آنلاین خدماتی دیگر از شرکت پتروشیمی خوزستان:

شرکت پتروشیمی خوزستان با افتخار خدمات فرم های آنلاین خود را بر روی وب سایت رسمی خود ارائه نموده است.

در این خدمات، مشتریان محترم می توانند توسط یکی از فرم های آنلاین زیر درخواست و یا مشکلات خود را مطرح نمایند تا در در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت پتروشیمی خوزستان پیگیری های لازم را بعمل و پاسخ مقتضی را ارائه نمایند.

فرم شکایت:

در این فرم مشتریان محترم می توانند شکایت خود را در خصوص نحوه کیفیت، فروش، تحویل، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و یا سایر موارد را ثبت و پیگیری نمایند.

فرم ارزیابی:

در این فرم در راستای ارزیابی تخصصی محصولات در خصوص کیفیت، تحویل، ایمنی، تعهدات، شکایات، وفاداری و … نقطه نظرات مشتریان محترم جمع آوری و پیگیری خواهد شد.

فرم ارتباط با مشتری:

در این فرم در صورتی که نقطه نظر و یا نکته خاصی مد نظر شما مشتریان محترم باشد، می توان آن را ثبت تا در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری و رسیدگی شود.

فرم های آنلاین:

فرم شکایت

شکایت خود را در این فرم ثبت نموده و منتظر پاسخ همکاران ما باشید.

فرم ارزیابی

نقطه خود را در فرم ارزیابی رضایتمندی مشتریان برون سازمانی ثبت نمایید.

فرم مصاحبه با مشتری

نقطه نظر خود را در فرم مصاحبه با مشتریان ثبت نمایید.

فرم های آنلاین خدماتی دیگر از شرکت پتروشیمی خوزستان:

شرکت پتروشیمی خوزستان با افتخار خدمات فرم های آنلاین خود را بر روی وب سایت رسمی خود ارائه نموده است.

در این خدمات، مشتریان محترم می توانند توسط یکی از فرم های آنلاین زیر درخواست و یا مشکلات خود را مطرح نمایند تا در در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان شرکت پتروشیمی خوزستان پیگیری های لازم را بعمل و پاسخ مقتضی را ارائه نمایند.

فرم شکایت:

در این فرم مشتریان محترم می توانند شکایت خود را در خصوص نحوه کیفیت، فروش، تحویل، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و یا سایر موارد را ثبت و پیگیری نمایند.

فرم ارزیابی:

در این فرم در راستای ارزیابی تخصصی محصولات در خصوص کیفیت، تحویل، ایمنی، تعهدات، شکایات، وفاداری و … نقطه نظرات مشتریان محترم جمع آوری و پیگیری خواهد شد.

فرم ارتباط با مشتری:

در این فرم در صورتی که نقطه نظر و یا نکته خاصی مد نظر شما مشتریان محترم باشد، می توان آن را ثبت تا در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری و رسیدگی شود.

فرم های آنلاین:

فرم شکایت

شکایت خود را در این فرم ثبت نموده و منتظر پاسخ همکاران ما باشید.

فرم ارزیابی

نقطه خود را در فرم ارزیابی رضایتمندی مشتریان برون سازمانی ثبت نمایید.

فرم ارتباط با مشتری

نقطه خود را در فرم ارزیابی رضایتمندی مشتریان برون سازمانی ثبت نمایید.